Pagina's

vrijdag 4 maart 2016

Bloemen in het blauw

Ik ben van de week nog even door gegaan met het experimenteren met de stempels van Altenew.
Beide kaarten heb ik gemaakt met behulp van ideeën van de dames van het Design Team van Altenew (gewoon gelift dus ☺). Ik ben nog even zoekende naar de goede combinatie van inkt en papier, want niet alles wordt mooi. En ik wacht met smart op de komst van mijn MISTI (hij is onderweg, yeahhh) zodat ik -hoop ik- de diverse lagen wat mooier op elkaar krijg.
Bij deze kaart heb ik de eerste bloem met Memento Luxe (Wedding Dress) gestempeld en toen 2 kleuren blauw Hybride inkt van MFT. 
De tekst-stempel is van IndigoBlu en is met wit ge-embossed en het ruitjes papier is uit een papierblokje van MFT.
Bij deze kaart heb ik alleen de buitenlijnen gestempeld. En dan met Color Box (Frost White) pigment inkt. Hierna heb ik met een wit Faber Castel Polychromos potlood hier en daar wat schaduw (wat staat dat raar, schaduw met wit kleuren ☺) aangebracht.
De tekst-stempel is van Different Colors en heb ik ook met wit ge-embossed.

1 opmerking: