Pagina's

woensdag 9 maart 2016

Egg-stra Special

En eindelijk zijn mijn nieuwe paas-stempels ook uit Amerika ge-arriveerd.
De stempel is weer van een van mijn favoriete tekenaars, Roberto Rascal, en wordt uitgegeven door C.C. Designs. De tekst hoort erbij, samen met nog een stempel, maar die moet ik nog inkleuren.
Het papier is van Bo Bunny. De gebruikte stansen van MFT. En de druppels heb ik met die Nuvo flesjes gemaakt. Zoiets als de Perle pen, maar dan van een ander merk ☺
En ik heb deze ronde gekleurd met mijn Copic Markers.

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Janette! Ook je kaarten hieronder met allerlei nieuwe technieken vind ik erg mooi!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een guitig haasje Janette en zo lief ingekleurd. Mooi gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart helemaal geweldig Janette, wat een leuke paasstempel, zo lief.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen