Pagina's

vrijdag 18 maart 2016

Love en Magical

Vanmiddag was ik lekker vrij en heb ik weer even met de Gelli-plate gespeeld.
Bij de eerste kaart heb ik 2 kleuren Distress inkt gebruikt, wat jammer genoeg op de foto niet helemaal goed over komt. Het stencil dat ik heb gebruikt is van MFT. De stempels van Lavinia Stamps en de tekst stempel is van LOTV.
Bij de tweede kaart heb ik een rood en een roze-achtige kleur Distress inkt gebruikt. Het stencil is ook weer van MFT, de gestempelde hartjes (met rode Versafine inkt) zijn ook van MFT. Beide tekst stempels zijn van Crealies en het stinkdierpaartje is van Art Impressions.

3 opmerkingen:

  1. Super leuk !!!!
    Mooie kaarten , de laatste super !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Janette, wat ben jij goed met de Gelli-plate.
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze prachtig Janette! De stinkdiertjes zijn zo schattig!
    Groetjes en fijn weekend, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen