Pagina's

dinsdag 4 april 2017

Happy Day

Na alle drukte van de voorbereidingen en het Demo-en met de Misti op de Art Specially beurs, vandaag gewoon weer even lekker zitten kleuren met mijn Copic Markers.


De stempel is een Digi van Teddy Bo. En ik ben zo blij dat deze beren uit hun winterslaap zijn gekomen 😃. Vooral ook omdat Gayle Cook (de artiest achter de Teddy Bo afbeeldingen) heeft gevraagd of ik het Design Team wil komen versterken. Ik heb daar even over na moeten denken of ik dat wel wilde, maar tenslotte toch enthousiast JA gezegd 😄. Dussssss vanaf 1 april ben ik onderdeel van een gezellig DT team en mag ik gewoon regelmatig deze geweldige beren inkleuren. Hoe leuk kan het zijn!!!

Voor mijn kaart heb ik verder papier van Doodlebug Design gebruikt, de label stans van Marianne Design. De Happy, happy, happy stempel en stansset van Lawn Fawn en de pailletjes van 28 Lilac Lane.

De plaats om de Digi's van de beren te kopen is gewijzigd, je vind ze tegenwoordig hier:
https://www.etsy.com/uk/shop/TeddyBoAndCo?ref=l2-shopheader-name
je kan dan kiezen voor een maandabonnement of losse Digi's

3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe DT job Janette. Ben echter wel een beetje verbaasd!
    Je kaart is weer een juweeltje.... kan met heel goed voorstellen dat ze jou in het DT willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supppper leuke kaart ,en geweldig gekleurd, de uitleg met de misti was ook erg fijn op de beurs, vooral dat in het rond stempelen.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je nieuwe "job"! het zijn ook inderdaad schatjes van beren, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen