Pagina's

zaterdag 8 april 2017

Het is jouw verjaardag

Vandaag heb ik weer een kaartje gemaakt om de verjaardagskaarten aan te vullen. Zo denk je dat je er genoeg hebt en zo ben je er in ene weer doorheen.


Voor mijn kaart heb ik een Digi van Teddy Bo gebruikt. Dit plaatje is onderdeel van de april bundel van Teddy Bea. Ik heb Bea gekleurd met Copic Markers.
Het gebruikte papier is van Doodlebug Design, de enamel dots trouwens ook. Ik heb deze keer geen stansen gebruikt, maar het design papier met de Perfect Layers linealen op zwart craftcardstock gemat.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt Bea prachtig gekleurd! Veel plezier met je nieuwe 'baan'.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute card Janette and like everyone, I am happy to see Teddy Bo back.

    BeantwoordenVerwijderen