Pagina's

zaterdag 6 mei 2017

Just a Note

Ik heb me voorgenomen om dit weekend allemaal "half af" werk ook daadwerkelijk af te maken.
Zo ook met deze kaart.
Waarvan ik even niet weet wat ik er nu mee moet. Is het een prullenbak exemplaar of toch ook weer niet, ik weet het even niet. Ik laat hem de rest van het weekend op mijn hobbytafel staan en dan zie ik wel.
Ik had de Many Mandelas van Concord & 9th gestempeld toen ik vorige week een gezellige hobbydag met knutselvriendinnetjes had. Op een paar plekjes was ik echter de mist in gegaan met stempelen en was hij niet mooi aangesloten. Ik had hem echter nog niet weggegooid. Dus vanmorgen bedacht ik me: als ik er nu een schudkaart van maak, dan vallen die "foutjes" helemaal niet op 😃. Dus een stans uit een van de laatste Blueprints van MFT gehaald en een lijstje uitgestanst. Op mica geplakt en een dubbele laag Foamtape erachter. Als schudmateriaal heb ik een heleboel potjes en flesjes met glitter en kleine flubbeltjes van Hobby & Crafting Fun. En daar zaten ook mooie bijpassende kleurtjes (Grijs en Turquoise) tussen.
En daar ging ik dus weer in de fout. Ik vergat voordat ik hem afsloot mijn Mica antistatisch te maken met dat flesje van EK succes 😒. Gevolg: al mijn flubbeltjes plakken aan het Mica vast.

Nou ja, misschien is er binnenkort nog een vage kennis jarig die ik eigenlijk niet zo aardig vind, dan kan deze kaart er mooi naar toe.
Ik ga aan mijn volgende "halve project"

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem toch aardig gelukt en heel feestelijk. Al doende leert men!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat vind ik dan juist weer zo leuk dat er wat blijft hangen. Anders zakt alles naar 1 plek. Helemaal leuk dus deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen