Pagina's

vrijdag 16 juni 2017

Little Mermaid

Vandaag weer een kaartje afgemaakt (snel even uploaden, voordat mijn internet er weer uit ligt)


Normaal ben ik niet zo van de zeemeerminnen enzo, maar dit schatje kon ik toch niet weerstaan. Ze is uit de Island Life bundel van Teddy Bo. Ik heb haar gekleurd met Copic Markers.
Het papier is uit een ouder blokje van Doodlebug en de plakpareltjes zijn uit de voorraadkast.

Ik heb de sketch gebruikt van Cheerful Sketches Challenge van de maand juni, dus ik laat hem daar aan de challenge mee doen:
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/ )

6 opmerkingen:

  1. Super leuk !
    De achtergrond papiertjes passen er top bij !
    Fijn weekend !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof kaartje.
    Lekker vrolijk papiertje erbij, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een leukerdje met die lekkere bolle wangen. Heel mooi ingekleurd weer Janette en een lieve fleurige kaart heb je ermee gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd is dit. Mooie verwerking van de sketch is dit ook.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave digi, Janette...mooi gekleurd en er een leuke kaart mee gemaakt.
    Dank je wel voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen