Pagina's

zondag 18 juni 2017

Magnolia's

Vandaag heb ik lekker met mijn nieuwe stempelset van Altenew zitten spelen.
Ik heb van deze Build a flower: Magnolia van Altenew niet alleen de stempelset gekocht, maar ook de bijbehorende stans. Normaal kijk ik altijd naar de afbeelding en als ik denk dat hij makkelijk uit te knippen valt, dan koop ik niet de stans erbij. Vooral omdat ik eigenlijk dat witte randje erlangs niet zo mooi vind. Maarrrrr bij deze heb ik wel de stans erbij gekocht en ik ben er nu wel superblij mee 😉
Bij alledrie de kaarten heb ik de inkten van Altenew gebruikt.
Van de eerste kaart heb ik een shaker gemaakt. De ovale stans is van MFT en die heb ik niet alleen uit het voorste papiertje gestanst, maar ook uit 2 velletjes FunFoam. Die weer op elkaar gepakt en het "bakje" gevuld met pailletjes. De tekst-stempel is een oudje (nou ja oud, van een jaar of 2 geleden dacht ik, maar dat is tegenwoordig al oud) van Joy!. Rond het ovaaltje heb ik de lijnenstempel met de lichtste roze kleur nog een keer gestempeld, zodat hij niet zo wit zou zijn.
Bij deze kaart heb ik mijn oplegvel gesponst met Distress Oxide inkten en een stencil van MFT. Dezelfde tekststempel van Joy! gebruikt en hier en daar wat pailletjes geplakt.
Bij deze laatste heb ik de lijnenstempel langs de rand met de nieuwe Translucent Pearl Crisp Embossingpoeder van Altenew bewerkt en hier heel licht met de lichtste kleur roze overheen gesponst. Achter de bloem zelf met de donkerste roze een "vlek" gemaakt zodat de bloem een beetje beter zou uitkomen. Hier en daar weer een pailletje en het tekst-stempeltje is bij deze van Lawn Fawn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten