Pagina's

woensdag 26 juli 2017

Dressed Up

Vanavond weer een kaartje afgemaakt.


Deze schattige Teddy Bea is een clearstempel die verkrijgbaar is bij mijn favoriete hobbywinkel Doe@Ding en was een lunchpauze projectje. Ik heb haar gekleurd met mijn nieuwe Pablo potloden van Caran d'Ache, iedere keer als ik even tijd over had in mijn lunchpauze dan haalde ik dit stempeltje tevoorschijn en ging ik even zitten kleuren. Soms een kwartiertje, maar soms had ik ook maar 5 minuten over. Maar gewoon even heerlijk niet naar het beeldscherm kijken.
Vandaag had ik in mijn lunchpauze het laatste stukje gekleurd en ze was goed gelukt, dus een kaartje van gemaakt. Ik heb de stansen van de MFT Blueprints 32 genomen en papier van Authentique. De lay-out van het kaartje is volgens een voorbeeldje van de Blueprints 32. Hier en daar nog een pailletje geplakt en onder de kaders zit FunFoam.

1 opmerking: