Pagina's

zondag 26 november 2017

Hello

En de Nuvo Drops van deze kaart zijn ook droog, dus die kan ik nu ook laten zien.


Deze Dahlia XL is een stempel van Power Poppy. En in gedachten ging ik die op verschillende manieren inkleuren. Nat in/op nat, nat op droog, met potloden en met Copics. En omdat ik een haat/liefde verhouding heb met alle kleurmediums waar water aan te pas komt dacht ik dat het slim was om met de Nat/Nat te beginnen.
Ik heb de stempel met zwarte Versafine Clair gestempeld en er daarna clear embossingpoeder overheen gedaan, zodat ik een iets verhoogd randje heb. Hierna heb ik eerst het blaadje nat gemaakt en er daarna Distress inkt aan toegevoegd. Ik heb blaadje voor blaadje gedaan en eerst de binnenkanten en daarna de buitenkanten. Alleen toen ik klaar was had ik zoiets van: Mwha, dit is het niet helemaal. Ik miste iets. Dus toen heb ik mijn potloden maar tevoorschijn gehaald, de Pablo's van Caran d'Ache deze keer, en alle blaadjes nog een keer bewerkt. Voordeel was dat er al een onderlaag met kleur op zat, dus het kleuren was niet heel erg veel werk.
Vervolgens de HELLO stans van MFT over mijn bloem gelegd (even diep adem gehaald) en het geheel door de machine gehaald. De HELLO stans nog een keer uit Funfoam gestanst en de gekleurde Hello er op geplakt en vervolgens het geheel weer terug op de kaart geplakt. Tot slot nog wat Nuvo Drops erbij en toen vond ik mijn prullenbak exemplaar toch wel een leuke kaart geworden.

2 opmerkingen:

  1. Echt super leuk hoor zo. Vooral het Hello effect maakt hem helemaal top. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks prullenbak , het is een top kaart !!!!!
    Dat fun foam is echt top !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen