Pagina's

zondag 19 november 2017

'tis the season to be Jolly

En toch ook maar weer 2 kerstkaartjes gemaakt vanavond.


Ik had het met een knutselvriendinnetje over het kleuren van het Zwart van de Pinguin. En omdat ik de Pinguins al half in had gekleurd om te kijken of de kleurencombinatie die ik aan haar doorgaf (C9, C7 en C5) wel mooi werd, dacht ik: dan kan ik er net zo goed gelijk kaartjes mee maken, ben nu toch al bijna klaar 😄.
De stempeltjes zijn van een oud stempelsetje van MFT, de teksstempel is van Hero Arts en heb ik behandeld met Ranger Liquid Platinum embossingpoeder. Het papier is van Authentique en de enameldots en het touwtje zijn uit de voorraadkast.

1 opmerking:

  1. Mooie kaartjes in mijn favoriete kleurtjes. Wat een lieve pinguins!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen