Pagina's

zaterdag 15 juni 2013

Robin op het hek

Ik zag op het blog van Copic Marker Benelux een leuke techniek om zelf je achtergrond te maken ( http://copicmarkerbenelux.blogspot.nl/2013/06/metaal-look-achtergrond-maken.html )
Nu heb ik nog geen navulflesjes inkt, maar ik dacht dat ik dat ook wel kon doen met de distress inkt.
Nou, mooi niet dus. Uiteindelijk wel wat met de Markers op het metaal gekliederd, maar het ziet er dus compleet anders uit.

(ik heb de afbeelding van het voorbeeld verwijderd omdat iedereen dacht dat het een kaart van mij was. Op de link hierboven staat het idee dat ik na probeerde te maken)

Maar dit is het geworden :-)
 
De stempel is een digi van Just Inklined.
Het design papier is het laatste velletje uit een blokje van ............???
Dan Metaalfolie van de Gamma op een restje papier geplakt en ge-embossed.
Nog een lintje en een paar bloemetjes erbij.
En ingekleurd met Copic markers.
 
Deze kaart doet mee bij de volgende challeng:
Christmas Stampin'All Year Long: #20 Merry Christmas => Metal, Embossing Folder, Ribbon, Marker and Stickles.

2 opmerkingen:

  1. Two very pretty cards! A great background on the first and a very cute image on the Christmas card. Thanks for playing with CSAYL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a smashing Christmas card.

    Love the embossing.

    Thank you for joining us at CSAYL.

    Good luck

    Tracey DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen