Pagina's

vrijdag 28 februari 2014

Kleurworkshop

Vorig weekend heb ik bij Doe@Ding een kleurworkshop gevolgd. Er waren 4 inkleurtechnieken: Copic Markers, Pan Pastel, Distress-inkt en Potloden. Je mocht er 3 uitkiezen en op het einde mocht je met één van de 3 ingekleurde plaatjes een projectje maken.

Ik heb mijn projectje gemaakt met het ingekleurde plaatje met Pan Pastel:

Zondag's heb ik een kaartje gemaakt met het ingekleurde plaatje met Distress-inkt. Omdat ik geen bijpassend papier had (hoe is het mogelijk met een kast vol) ben ik doorgegaan met de inkt.

Tot slot heb ik ook het plaatje met de potloden nog tot een kaartje verwerkt. De potloden waren Faber Castell. Zelf heb ik de Derwents, en dat kleurt toch anders. Ik moet toegeven dat de "juf" aan dit plaatje wel het een en ander heeft gecorrigeerd.
Al met al een hele gezellige dag gehad, en daar gaat het tenslotte om. Plezier hebben in en met je hobby!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaartenset Janette, zo leuk om verschillende technieken te kunnen combineren.

    Gefeliciteerd dat je de uitdaging gewonnen hebt bij AnMaCreatief!

    Fijn weekend,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen