Pagina's

zondag 10 augustus 2014

Vogels in mijn haar

Vandaag weer een meidenkaart gemaakt.
Het plaatje is een Digi van A Day for Daisies.
De achtergrondstempel is van Penny Black. Die heb ik op het grotere vierkant gewoon met Brilliance inkt gestempeld. Op het passepartout met Versamark inkt gestempeld en met wit embossingpoeder bewerkt daarna heb ik het passepartout gesponst met de Brilliance inkt.
De bloemen zijn gestanst met stansen van Elisabeth Craft Design uit vellum. Hierna met een wattebolletje een heel klein beetje kleur op aangebracht.
Tussen de verschillende lagen zitten foampads om het geheel wat diepte te geven, maar dat komt op de foto niet echt goed over.
Ik heb gekleurd met Copic Markers.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:
Copic Marker Europe: #31 Big Hair\
http://copicmarkereurope.blogspot.nl/ )

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart weer Janette! Als ik je blogposten de laatste tijd lees, ben je je heerlijk aan het uitleven met allerlei (kleur)technieken.
    Ook je Sailor-kaart is leuk. Ik ga het filmpje maar niet kijken en luisteren, dan zit dit lied weer uren in mijn hoofd ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart!! Prachtige kleuren en prachtig ingekleurd. Mooi die bloemen zo.

    BeantwoordenVerwijderen