Pagina's

zondag 19 oktober 2014

X-mas in Distress

Vanmiddag lekker met structuurpasta en Distress inkt zitten kliederen.
Ik heb en kerst-tag-stencil van Tim Holtz met structuurpasta van Ranger ingesmeerd. Nadat hij droog was heb ik het stencil er weer opgelegd en met Distress-inkt en een blendingtool bewerkt.
Bij deze kaart zit tussen de rode en groene laag foamtape, wat helaas niet goed te zien is op de foto. Over de besjes heb ik nog Wink of Stella gedaan om ze te laten glanzen. De teksstempel is ook van Tim Holtz. Het lint uit de voorraad kast. Misschien dat ik links onderop de kaart nog een paar plakparels plak, maar daar ben ik met mezelf nog niet over uit.
Bij deze kaart heb ik het stencil over 2 kleinere stukje kaart bewerkt, zodat ik voor de boven en de onderkant het mooiste stukje kon gebruiken. De tekststempel (ook van Tim Holtz) heb ik met Ranger Liquidplatinum bewerkt. Het zilveren randje boven en onder de tekst is ook met hetzelfde embossingpoeder gedaan. Zowel onder de boven als onderkant zit foamtape zodat je wat diepte krijgt, maar ook hier is dat niet goed te zien op de foto.

2 opmerkingen:

  1. Wow, ziet er schitterend uit!! Wist niet dat het stencil zo leuk was. Ik heb de ronde stempel met stansen gekocht met dezelfde afbeeldingen erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn weer hele mooie kaarten Janette! Je twee kleuren strik is ook heel leuk gedaan en wat een mooie kleur embossingpoeder.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen