Pagina's

maandag 2 februari 2015

Dikke kus

Deze kaart is in de prijzen gevallen:
Little Miss Muffet Challenges
Ik blijf nog even in de Valentijn/Love sfeer.
De stempel is eigenlijk een kerststempel van Roberto Rascall (CC Design), ik heb alleen de mistletoe bovenop de diadeem niet afgedrukt. Zonder die mistletoe kan hij (denk ik) ook best wel voor een Valentijn/Love kaartje.
Het papier is van Studio Light. De stans is van Joy!
De witte bloemen zijn van Scrapberry's en de rest van de bloemen komen bij WOC vandaan.
De tekststempel is van Crealies.
Ik heb gekleurd met Copic Markers.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Little Miss Muffet: #103 All you need is Love
http://littlemissmuffetchallenges.blogspot.nl/ )
Inkspirational: #75 Rose Colours
http://inkspirationalchallenges.blogspot.nl/ )
Scribble & Scrap Challenge Blog: #37 Anything Goes
http://scribbleandscrapcrafts.blogspot.nl/ )

5 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n leuke valentijnskaart! De stempels met de katten zijn echt gaaf! Ik ben bang dat ik weer iets aan mijn wensenlijst ga toevoegen ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet! I really like the way you added the detail to the die cut frame. Now you can see all the embossed parts so well. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a cute image and you've done great job coloring, especially the skirt looks great, wow! Thanks for joining us at Inkspirational!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A wonderful card and a fabulously cute image.
    Thank you for joining in with the Scribble & Scrap challenge and good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I've had a good snoop around your blog Janette and your work is lovely... I will be back again!
    This is such a cute card! Love the image and sweet layout too.

    BeantwoordenVerwijderen