Pagina's

maandag 30 maart 2015

Special Day

Vandaag maar weer eens een CAS verjaardagskaart.
Op de Demo-dagen van Doe@Ding had ik zaterdag nog deze stempel van Studio Light gescoort.
Zoals wel vaker bij mij gebeurd ben ik met deze kaart begonnen met een heel ander idee dan het uiteindelijk geworden is En gewoon papier en water en Distress inkt zijn niet altijd de beste vriendjes. Maar goed ik ben wel heel blij met het resultaat. Ik heb eerst een maskertje gemaakt van de stempel. Toen die er goed op zat heb ik de achtergrond "gekwast". Daarna kon ik de ballon inkleuren (ook met Distress inkt). De tekst stempel is trouwens van Crafters Companion. Tot slot de afbeelding met de Perfect Layers lineaal gemat op groen cardstock en verhoogd op een witte basiskaart geplakt

4 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk kaartje Janette! En klinkt bekend, dat een kaart heel anders uitpakt dan je in je hoofd had...
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh grappig is dat hè dat een kaartje soms zo anders uit kan pakken. Maar helemaal niet verkeerd hoor!!!


    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is fabulous, I love the balloon
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen