Pagina's

donderdag 9 april 2015

Just a little note

Vandaag weer een "zomaar" kaartje.
Ik ben wat aan het spelen geweest met Distress inkt-markers. Ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen, maar tot nu toe weinig mee gedaan.
Deze stempel van Penny Black heb ik op het rubber gekleurd met Distress Markers. De nieuwe kleur oranje/rood (Abandoned Coral) en Mowed Lawn. Ik heb de stempel afgedrukt op aquarelpapier.
Hierna ben ik er met een ietwat vochtig kwastje (niet nat) over heen gegaan.
Het resultaat is nog niet helemaal wat ik voor ogen had, maar voor een eerste keer ben ik zeker niet ontevreden.
De basiskaart heb ik met een stencil van Memory Box en dezelfde kleur rood gesponst.

1 opmerking:

  1. Voor een eerste probeersel helemaal niet verkeerd toch? Het resultaat is niet in de prullenbak beland en je hebt er een mooie kaart van gemaakt.
    Fijn weekend en groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen