Pagina's

zaterdag 2 mei 2015

Silhouette Grass

Vandaag weer een kaartje zonder tekst, want hij kan weer voor van alles gebruikt worden.
De stempel is van Crafter's Companion (Sheena Douglass) en heb ik gestempeld met bruine Archival inkt van Ranger op fluweelkarton.
Een stukje papier gescheurd en over de stempel gelegd. Toen een masker gemaakt van een ovale stans en Mica en die daar weer overheen gelegd.
Kleur aangebracht met Distress inkt en een dikke kwast (Wild Honey en Walnut Stain). Daarna met een fineliner lijntjes gedoodled en bergen gemaakt.
Tot slot met mijn Polychromos potloden nog een beetje diepte in de bergen aangebracht.

3 opmerkingen:

  1. Wauw....ik zit met mijn neus in het scherm zowat, wat móói gedaan Janette, het raakt me op de een of andere manier, práchtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Janette! Heel chique!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In al zijn eenvoud een schitterende kaart Janette! Echt heel erg mooi!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen