Pagina's

dinsdag 9 juni 2015

Regenboog wensen

Nog een verjaardagskaartje vandaag.
Ik ben denk ik in een "regenboog" fase. Als ik mijn kaartjes van de afgelopen tijd bekijk zijn er erg veel regenboog kaarten bij.
Ok, bij deze kaart de achtergrond gesponst met Distress inkt. Met een zelfgemaakt cirkel masker en witte memento inkt het Bokeh effect erin gemaakt.
De fantastisch grote Happy Birthday stempel is van de juni release van MFT. Hetzelfde geldt voor de Zig Zag rechthoek stans en de stans met de geschulpte rand, die zijn ook van MFT.
Tussen het gekleurde panel en het zwarte cardstock zitten nog foamtapejes, zodat er wat diepte in je kaart komt, maar dat komt op de foto weer eens niet over.
Tot slot nog wat parelmoer-achtige rhinestones erbij geplakt uit de voorraadkast.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je regenboogkleurenkaartjes tof !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oww wat vrolijk :D daar begint mijn dag goed mee zo :D Hij is geweldig

    lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vrolijk prachtig verjaardagskaartje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart. Een mooi kleurrijke achtergrond en een goed idee met de cirkels. Een super resultaat.De kleuren steken heel mooi af tegen het zwart. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen