Pagina's

dinsdag 11 augustus 2015

Happy Birthday in Dots

Vandaag een verjaardagskaartje.
Een paar weken geleden had ik een berichtje gepost over de Hobby Dots. Toen ik dit aan mijn moeder liet zien was zij razend enthousiast om er mee aan de slag gegaan. Dus ik heb de hele handel bij haar achtergelaten. Omdat we de plaatjes niet allemaal even mooi vinden die bij de pakketjes zaten hebben we afgesproken dat we ze samen zouden maken. Zij de Dots plakken en ik een plaatje erbij kleuren. Als het kaartje af is gaat hij in haar kaartenbakje want zij heeft het meeste werk gedaan.
Dus vandaag heb ik een stempel van CC Design ingekleurd en het kaartje voor moeders afgemaakt.
Ik heb gekleurd met Copic Markers.

2 opmerkingen:

  1. Ik zie dat ik weer veel leuks nog niet gezien had, wat een geinige kaarten heb je weer gemaakt. Die hobbydots lijken mij ook niets, fijn dat je moeder enthousiast is ;)
    En je maakt ook al aardig wat jaren kaarten als je nog brads uit het guldentijdperk had .
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card. Such a cute and sweet little girl image which is coloured so well. Love the cut-outs and dots too.

    BeantwoordenVerwijderen