Pagina's

zaterdag 19 september 2015

Aging is Mandatory

Vandaag een verjaardagskaart gemaakt.
de buitenkant van de kaart.

















En de binnenkant  


















De stempel is van Art Impressions. De tekststempel hoort bij de stempel van het plaatje, dus dat is lekker makkelijk. De stans die ik heb gebruikt om het "raam" te maken is -denk ik- van Spellbinders. Het design-papier is van MFT. Ik heb gekleurd met Copic Markers. En daar moest ik nog goed bij opletten dat ik de poppetjes van de voor- en de achterkant in dezelfde kleuren deed.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Art Impressions: #168 Cut Your Card
http://artimpressionsstamps.blogspot.nl/ )
Little Miss Muffet: #120 Anything Goes
http://littlemissmuffetchallenges.blogspot.nl/ )

10 opmerkingen:

  1. Maar dat is wel een hele leuke kaart Janette, gaaf die voor- en achterkant van die stempel en je hebt het beide heel mooi ingekleurd vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! De stempels van AI zijn erg grappig, jammer genoeg vind ik ze een beetje aan de prijs. Ook je lift-kaart is mooi!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this card and you did a fab job with reversing the image. I would love to see the recipient's face when they open it and see all the people... cute, cute, cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cute! I love the colors you chose for them and the green paper! (It's my favorite color) Thanks for joining us at Art Impressions. ~Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden. Leuk zo n binnen en buitenkant kaart echt heeel grappig. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig, een kaart met binnen en buitenkant, heel mooi gemaakt. Ik vind die stempels ook zo leuk, heb er ondertussen ook verschillende van gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is really fun, Janette. I love how you've turned them to face inside the card.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very fun project! That was fun to see it opened up! Thanks for joining the "Anything Goes" Challenge at Little Miss Muffet Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a fun card and great coloring! Thanks for joining the Ai challenge!

    BeantwoordenVerwijderen