Pagina's

dinsdag 8 september 2015

Beterschapsmuisje

  
Ik heb vanmiddag nog een kaartje zitten kleuren.

De tekst-stempel is van In 't Woefke. De rest van de stempels en stansen zijn van MFT.
Het muisje, de mand met appels en de bladeren zijn losse stempels. Ik heb ze met maskertjes tot een tafereeltje gemaakt en ingekleurd met Copic Markers.
De 2 pompoenstempels heb ik een beetje willekeurig op craft cardstock gestempeld en ook ingekleurd met Copic Markers. Het was nog even zoeken naar de goede kleuren, want op Craft papier komt het toch anders over dan op een witte achtergrond.
Tot slot tussen de pompoenlaag en de ovale stansen nog foamtape gedaan, zodat de kaart wat diepte krijgt.


Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Lift Challenge: lift #91 deze kaart moest je liften =>
http://liftchallenge.blogspot.nl/ )

En ik had vanmiddag nog een "work in progress" foto gemaakt

8 opmerkingen:

  1. Wat is tie leuk! Mooi die pompoenen achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke lift! Prachtig gekleurd, dat vind ik zó knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kaart geweldig mooi !!!!!
    Je gebruikte tof materiaal van mft ! En zo mooi met dat kraft ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd. Daar wordt je toch spontaan een stuk beter van? Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart zag ik bij Liftchallenge, en ik moet even een berichtje achterlaten. Want je kaart vind ik ontzettend leuk! Heel mooi ingekleurd en wat een schattig stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi. Ook de kleuren, zo warm! Kleurwerk ziet er ook zo mooi uit. Knappe lift, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf Janette! Je kleurwerk is top, heel stralend ook zo in het middelpunt van je kaart. mooi en warm inderdaad is je kaart en zeker een mooie lift, dank je wel voor het weer meedoen met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I have to say, I am not much for liking mice butt his little fella is pretty cute. Love the pumpkin paper and your Autumn colour palette.

    BeantwoordenVerwijderen