Pagina's

zondag 6 september 2015

En nog een eland

Vandaag weer een kerstkaartje.
Gister was ik bij een workshop van Gretha Bakker. We hebben gekleurd met Sennelier en Distress Inkt. En ohhhhhh, wat vind ik dat altijd lastig. Het lijkt wel of het steeds net niet onder de knie krijg. Ik vind het wel heel erg leuk om te doen, maar als ik dan het resultaat zie dan denk ik "mwa, wel aardig". Maar ik ga ermee door, want ooit eens...........
Even kijken of ik kan herleiden wat hier allemaal op zit, omdat het een kaartje van een workshop is weet ik niet alles (trouwens, bij mijn eigen kaarten ook niet altijd :-) ).
De stempels is in ieder geval van Crafters Compagnion. Het papier is denk ik van Maja Design, maar dat kan ook van Magnolia zijn. De sterren zijn denk ik van Joy! en de kerstbomen en het hekje gok ik ook van Magnolia.
Verder nog wat stickles en ik had een nieuwe sneeuwpen gekocht, die "op puft" als je hem warm maakt, maar ik vind het resultaat niet echt mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten