Pagina's

zondag 18 oktober 2015

Caroling Chicks

Ik heb vandaag weer een kerstkaart gemaakt.
De stempel is van Stamping Bella en die heb ik met Versafine gestempeld op Fabriano aquarelpapier. Daarna heb ik hem ingekleurd met Distress inkt (pads).
Het papier is van LOTV en heb ik gekocht op de stempelbeurs in Nijkerk.
De sterstans is denk ik van Memory box, maar dat kan ook Poppy Stamps zijn (maar volgens mij is dat één pot nat ☺)
De plakparels zijn uit de voorraadkast en die zijn al zo oud dat er niet eens plak aan de achterkant zat (dat had je vroeger niet).
Hier en daar zit nog een vleugje Wink of Stella, maar dat laat zich moeilijk vangen door de camera, daarom hieronder nog een close-upje.
Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Friday Sketch Challenge: Sketch #102
http://fridaysketchchallenge.blogspot.nl/ )

2 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje met een prachtig stempeltje!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this card and think those silly little caroling birds are so adorable.

    BeantwoordenVerwijderen