Pagina's

donderdag 5 november 2015

Ienie Mienie kaartjes

Van de week heb ik hele kleine kaartjes gemaakt om aan een kerstkado-tje te bevestigen.
Ik heb helemaal niets met die kleine kaartjes, maar een vriendin vroeg er een paar voor op haar kerstkado-tjes te bevestigen. De kaartjes zijn 7,5 bij 7,5 cm. En dat is klein, heeeeel erg klein. Ik moest ook nog goed tussen mijn stempels zoeken om er een paar te vinden die op het kaartje paste.
Het dansende sneeuwpoppen stelletje is van Penny Black en de andere twee stempels zijn van CC Designs.
Ik heb deze ronde gekleurd met Faber Castell Polychromos potloden en deze keer zonder geurloze terpetine. En ik moet zeggen, ik vind het resultaat geweldig, dus die terpetine blijft voortaan in de kast.

Deze kaartjes doen mee aan de volgende challenges:

Kleuren met potloden: Kerst
( http://kleurenmetpotloden.blogspot.nl/ )
Cards en Scrap Challenge: #248 Ienie Mienie
http://www.cardsandscrap.nl/ )
Penny Black and More Challenge: Anything Christmas
( http://pennyblackatallsorts.blogspot.nl/ )

11 opmerkingen:

  1. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, die zijn leuk Janette, en heel gaaf zo op dat craft papier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn gewoon té leuk Janette...gááf en zo mooi als de kleuren overkomen op dat kraft...súper. Ik zou er nog meer maken...LOL ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. these are all so adorable, festive and beautifully coloured! thank you so much for playing along with us at penny black and more. unfortunately, the link to the challenge isn't working and would have to be edited in order to be eligible for the draw for prizes.
    linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enige kaartjes Janette!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Janette!!!
    Dank je voor je 2e inzending bij Kleuren met Potloden en heel veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel klein maar superleuk!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als label lijkt me dit wel een goed formaat, aan de post zou ik ze niet durven toevertrouwen. Ze zijn echt supergaaf! Bij Faber Castell is terpentine inderdaad niet altijd nodig en je kleurwerk is echt prachtig!
    Groetjes en fijn weekend,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooie kaartjes!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij kleuren met potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig die leuke mini kaartjes!
    Bedankt voor het meedoen met C&S.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben enorme fan van ieniemini en je kaartjes zijn dan ook geweldig. Prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen