Pagina's

zondag 6 december 2015

Merry Christmas

Vanmorgen heb ik een shaker kerstkaart gemaakt.
De stempel is van C.C. Designs en heb ik ingekleurd met Copic Markers. De tekst-stempel is van Shimelle. Het papier is van Maja Design. Het schut-gedeelte heb ik gevuld met 3 kleuren Prills. Het bedeltje is van de armbanden afdeling bij Doe@Ding. De gebruikte stansen zijn in ieder geval MFT en Crealies en Creative Expressions en de rest weet ik niet. Touw en plakparels uit de voorraadkast.
Op de bontrand heb ik deze keer Wink of Stella gedaan en omdat je dat niet goed ziet op de foto heb ik geprobeerd de kaart zo te draaien dat het licht er goed op valt en nog een foto gemaakt:
Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Penny Black and More: december: Anything goes
Addicted to Stamps: #115 Christmas
Winter Wonderland: Holy and Ivy

5 opmerkingen:

  1. A lovely Christmas creation Janette and perfect for our theme, many thanks for joining our new challenge at Penny Black and More challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, this is as cute as can be Janette and I like it a lot! Sweet image, fab dies and I love those beads you used.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fab card
    thanks for playing with us at addicted to stamps
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie shakercard Janette. Alles combineert zo mooi met elkaar in die blauw-bruin-wit tinten. Lief afdrukje en prachtige bloem.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. this is such a pretty card with an adorable image and i love the fun shaker with those tiny beads in it! the poinsettia is the perfect accent and makes the whole card even more festive. thank you so much for playing along with us at penny black and more!

    BeantwoordenVerwijderen