Pagina's

zondag 6 december 2015

Ugly Sweater

En vanmiddag heb ik ook weer lekker zitten kleuren.
Mijn collega-tje vertelde een paar weken terug dat ze zo'n vreselijk foute kersttrui had gekocht bij de Action of de Aldi ofzo. Ik moest toen gelijk aan deze stempel van Art Impressions denken ☺
Dus vanmiddag mijn Faber Castell Polychromos potloden te voorschijn gehaald en lekker zitten kleuren. Ik heb over de bellen in haar oren en haar voeten Wink of Stella gedaan en daarna Glossy Accents. Over de tekst op haar trui zit ook Wink of Stella.

2 opmerkingen:

  1. Je gaat als een speer met je kerstkaarten Janette, ook deze en de kaart hieronder zijn weer erg leuk!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk Janette, ik houd ook zo van de stempels van Art Impressions, altijd humor met een knipoog! Jammer dat ik deze niet gezien heb. Jouw kaart is super!

    BeantwoordenVerwijderen