Pagina's

zondag 14 februari 2016

6x6 Condoleance Challenge deel 2

Vandaag de condoleance kaarten afgemaakt.
Totaal heb ik met 1 papierblokje van Authentique 26 condoleance kaarten kunnen maken. Van elk designpapiertje zaten er 2 in. Die kaarten heb ik hetzelfde gemaakt. Verder heb ik zoveel mogelijk geprobeerd om ze allemaal anders te maken. Dus, even kijken of ik nog weet wat ik allemaal gebruikt heb.
Voor deze kaarten heb ik stansen van Joy! en Memory Box gebruikt. En ik heb uit Flock Papier van Leane Creatief gestanst. Dit is heel mooi diep zwart en voelt als fluweel. Bij de bloemen op de linker foto zie je in het echt ook het relief van de bloem, want daar is het fluweel platgedrukt zeg maar. Op de foto komt dat natuurlijk niet over. Beide tekst-stempels zijn van In 't Woefke.
Op de linkerkaart heb ik een stempel van Lavinia gecombineerd met een stempel van Joy!. Op de rechterkaart heb ik (denk ik) een stempel van Kandan gebruikt. Ook bij deze kaart zijn beide tekst-stempels van In 't Woefke.
En bij de laatste 2 kaarten heb ik gestempeld met Smokey Grey van Versafine. De linkerstempel is Joy! en de rechterstempel is van Chocolate Baroque. En ook deze teksten van In 't Woefke.

Zo, en nu hoop ik voor heeeeeeeel lang voldoende voorraad te hebben van deze kaarten ☺.

1 opmerking:

  1. Ik vind ze prachtig maar hoop inderdaad dat je er jaren en jaren mee vooruit kunt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen