Pagina's

vrijdag 13 mei 2016

Maak er een fijne dag van

Vandaag ben ik buiten mijn "comfortzone" gegaan met deze kaarten.
Zwart gebruikt ik echt bijna nooit als basis voor mijn kaart en van goud hou ik helemaal niet. Hoe ik dan toch aan goud embossingpoeder en goudkleurige Perfect Pearls in mijn collectie kom snap ik zelf eigenlijk ook niet.
Anniehoe, ik zag deze kaart voorbij komen op Flickr van Andreea Radulescu en vond hem toch wel chique. Dus  de stempels van Altenew tevoorschijn (Beautiful Day en Peony Bouquet) en de bloem 1 keer op zwart en 1 keer op vellum gestempeld met Versafine. Goud embossingpoeder erover en verhitten.
De tweede laag heb ik ook met versafine gestempeld, alleen toen heb ik er met een kwastje goude Perfect Pearls overheen gedaan. Hierna gefixeerd met de fixeer die je voor Panpastel gebruikt.
De tekst-stempel is van Els Brigé en heb ik ook met Perfect Pearls gedaan.
De zwarte achtergrond nog door een embossingfolder gehaald en de (kerst) enamel dots komen uit de voorraadkast.

2 opmerkingen:

  1. Iets beter te zien wel mooi vind ik zo met dat zwart en goud embossing vind dit wel sjiek staan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique kaarten Janette! Persoonlijk vind ik de zwarte bloem mooier, maar dat kan ook door het fotograferen komen.
    De kaarten hieronder zijn juist weer heel vrolijk.
    Groetjes en fijn weekend,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen