Pagina's

zondag 22 mei 2016

Opkikkertje

Vanmorgen mijn kleurpotloden tevoorschijn gehaald.
Toen ik vanmorgen wakker werd was het in mijn deel van het land noodweer. Onweer en regen met bakken uit de lucht. Heerlijk knutselweer ☺. Dussss huispak aan, daglichtlamp aan en kleurpotloodjes (Faber Castell Polychromos) erbij.
Deze keer een "oude" stempel van Rick St Dennis tevoorschijn gehaald en heerlijk zitten kleuren.
Omdat ik de clown een wit gezicht wilde geven leek het mij handig om hem op craft papier te stempelen in plaats van op wit.
Moet ik toch vaker doen, door mijn bakken met stempels grutten en af en toe eens een wat oudere stempel tevoorschijn halen.

Op verzoek heb ik deze keer ook de gebruikte kleurnummers genoteerd:
101 - 199 - 235 - 233 - 230 - 132 - 130 - 231 - 126 - 142 - 225 - 113 - 115 - 117 - 219 - 266 - 267 - 232 - 234 - 181 - 145 en 110

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Sketch Saturday: sketch #413
http://sketchsaturday.blogspot.nl/ )
Kleuren met potloden: mei: Alles mag (2e inzending)
http://kleurenmetpotloden.blogspot.nl/ )

6 opmerkingen:

  1. Gorgeous Coloring and perfect use of the Sketch Saturday design. Thanks for joining us and good luck on your entry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Janette wat heb je schitterend ingekleurd op kraft! Top!

    Gezellig dat je nog een keer meedoet met de alles mag challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!

    groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleurwerk Janette en leuke kaart!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi op dat craft, en heel mooi gekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart!! Mooi gekleurd!
    Leuk dat je voor de tweede keer meedoet met onze challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat gaaf. Ik ben een grote fan van clowns, dit is echt een hele gave stempel. Prachtig gekleurd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen