Pagina's

donderdag 23 juni 2016

Glad we're Friends

Gisteravond heb ik een CAS-kaart in Vintage stijl gemaakt.
Van de week heb ik (voor de 3e keer geloof ik) de film zitten kijken over het leven van Beatrice Potter. Heerlijke film met Renee Zellweger. Daardoor zaten de hele tijd die schattige Aquarel plaatjes in mijn hoofd die ze maakte. En toen ik ook nog het kaartje van Karin Akesdotter (DT-team MFT) tegen kwam, moest ik ook gewoon zo'n kaartje maken ☺
Dussss de stempel Snuggle Bunnies tevoorschijn en de Distress inkt. En gelukkig sloeg mijn haat/liefde verhouding met water deze keer om naar de kant van de liefde. Ben erg blij met het resultaat.
En mijn BFF houdt niet van poespas op een kaart, dus hij gaat vanavond ook gelijk met de post mee.

8 opmerkingen:

  1. Ik zie dat ik de laatste aardig wat kaarten gemist heb. Ze zijn stuk voor stuk weer erg mooi geworden.
    Deze kaart is ook een schattig CAS kaart geworden en mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief Janette, het lijkt wel een schilderijtje. Heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kaart heeft verder niets nodig, zo ligt de nadruk op de afbeelding en de tekst!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele lieve kaart en prachtig gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een hele mooi kaart geworden !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoezo haat/liefdeverhouding met Distress ink? Zo te zien kun je er prima mee overweg... prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen