Pagina's

zaterdag 18 juni 2016

Happy Birthday

Ik heb gisteravond nog even lekker zitten kleuren en vanmorgen mijn kaartje afgemaakt.
De schattige knorretjes zijn van MFT en die heb ik gekleurd met Faber Castell Polychromospotloden. Ik heb ze na het kleuren uitgeknipt, voorzien van een zwart randje (met de Copic Brush Marker) en daarna verhoogd opgeplakt.
De Happy Birthdaystans is van Memory Box. Het ruitjes papier komt uit een paperpad van MFT en de pailletjes uit de voorraadkast.

Voor het kleuren heb ik de volgende potloden gebruikt:
Roze: 130 + 131 + 132 + 191
Hek: 101 + 180 + 187 + 182 + 233 + 235 + 167
Taartje: 180 + 128 + 129 + 225

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Stamping Sensations: June: Feature a Creature

3 opmerkingen:

  1. A super fun card for our Feature a Creature theme Janette, many thanks for joining us at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a sweet card, and an adorable image. Thanks for joining Stamping sensations. Good Luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen