Pagina's

zondag 24 juli 2016

Happy Bear-thday

Vandaag heb ik 3 beren kaartjes om te laten zien.
Ik heb deze schattige beren van MFT met zwarte Versafine inkt gestempeld en er toen clear embossing poeder over gestrooid en verhit. Ik was alleen zo dom om niet eerst mijn embossing-buddy te gebruiken, zodat alle beren nu "sproetjes" hebben.
Ik heb alle beren gister lekker in de tuin zitten kleuren met de Zig Brush Markers op Strathmore Bristol papier (eindelijk een papiersoort gevonden waar ik geen ruzie mee heb als ik met water-achtige dingen kleur, nu nog kijken of het met potloden ook zo lekker gaat ☺).
De gebruikte stansen zijn van MFT - blueprints 24 - en het streepjes papier is ook uit een paperpad van MFT.
Over de ballonnen zit nog Wink of Stella en daarna heb ik er nog Glossy Accents overheen gedaan om ze lekker te laten glimmen (wat je misschien vaag kan zien op de foto).
Tot slot heb ik de enamel dots zelf gemaakt met die flesjes Nuvo Christal Drops. En uiteraard zit er tussen een aantal lagen Foampads om de kaart diepte te geven.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Janette, wat een lieve, vrolijke serie berenkaartjes. Mooi die glimmende ballonnen en die tekst bij het beertje met z'n bolle buikje..zó leuk. Je bent lekker bezig geweest.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Janette, wat een leukerds zijn dat !!!!
    Tja, foto's maken van glans op je kaart blijft moeilijk !
    Maar het is toch te zien !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige serie kaartjes heb je gemaakt. mooi fleurig ook en de beertjes zijn zo sweet.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaartjes Janette!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotten van kaartjes Janette!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooh wat een snoetjes zijn het. leuk die beertjes.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke serie is dit. En beertjes met sproeten zijn ook leuk!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen