Pagina's

zondag 18 september 2016

Workshopdag Te Gekke Krijtjes

Gister heb ik een hele leuke workshopdag gehad met de Te Gekke Krijtjes.
Heb je dat ook wel eens? Dat je op een beurs loopt en iets ziet waarvan je denkt: Dat is leuk!! En als je dan thuis komt dat je geen idee meer hebt wat je ermee moet en het daardoor in de kast belandt? Nou, dat had ik met de Te Gekke Krijtjes. Ooit eens gekocht op een beurs en verder nooit wat mee gedaan. En toen zag ik op het blog van Petra ( http://petra-loves-paper.blogspot.nl/ ) een keer voorbij komen dat je je op kon geven voor een workshopdag. Dussss, je snapt hem al, daar ben ik gister naar toe geweest ☺
Heel gezellig, veel geleerd en nu ga ik de Te Gekke Krijtjes zeker vaker gebruiken. Vooral de kaarten met de tafereeltjes (de "gans-kaart" en de kaart met het meisje) vond ik echt superleuk om te doen.

2 opmerkingen:

  1. Te Gek dat je het naar je zin hebt gehad! Erg leuk om je een keer te ontmoeten en zo te lezen gaan we binnenkort meer creaties met de krijtjes zien. Leuk, ik ben benieuwd! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten en de tafereeltjes zijn prachtig!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen