Pagina's

dinsdag 11 oktober 2016

Rendezvous 2.0

Vanavond heb ik de boom van Penny Black weer tevoorschijn gehaald.


Om de boom op deze manier te krijgen heb je dus echt wel de Misti nodig.
Ik heb eerst de onderkant van de boom een paar keer met Versafine Smokey Gray gestempeld. Hierbij heb ik steeds een stukje minder beinkt, zodat de bovenkant van de boomstammen lichter van kleur zijn dan laag bij de grond. Vervolgens de hele boom met Versamark beinkt en toen met clear embossingpoeder bewerkt.
Toen was het tijd om lekker met Distress inkt te knoeien. Toen alles de kleur had zoals ik hem voor ogen had heb ik de bovenste takken van de boom met de Versamark-stift beinkt en daarover heen wit embossinpoeder gedaan.
Weer gemat op zwart Craft cardstock en verhoogd op een basiskaart van Fluweelkarton geplakt.
De tekst-stempel is van Simon Says Stamps.

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtig effect! Je vorige kaart met de boom is ook al zo mooi!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit mooi !
    Werkelijk een plaatje !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen