Pagina's

maandag 7 november 2016

Merry Christmas

Gister ben ik weer begonnen aan een kerstkaart en die heb ik vanavond afgemaakt.
Ik wilde van de kaart van de workshop van afgelopen zaterdag van "Juf Jannie" de maten noteren, zodat ik hem nog een keer kon maken. Maar ik had er zo'n plezier in dat ik hem gewoon helemaal nog een keer heb gemaakt, maar dan "a la Janette".
Ik heb hiervoor het mooie papier uit een paperpad van Studio Light gebruikt en het glimmende cardstock van Joy! in de koper en zilver uitvoering.
En even kijken, de Merry Christmas stans is uit de november release van MFT. De kerstboom is van "Geen Idee" De sterren aan de binnenkant zijn van Creative Expressions. Het plaatjes is ook van "Geen Idee" en de vierkante stansen weer van MFT. ☺

Geen opmerkingen:

Een reactie posten