Pagina's

zondag 6 november 2016

Workshop kerstkaarten

Gister heb ik bij Doe@Ding weer een heerlijke workshopdag gehad en hebben we kerstkaarten gemaakt. Vanmorgen nog even de laatste bloemetjes erbij geplakt en de puntjes op de i gezet ☺
De eerste kaart hebben we gemaakt onder leiding van Kim vd Enschot, met een mal van Dutch Doobadoo en stempels van C.C. Designs. In het middenstuk zit nog een leuk schutdeel.
De volgende kaart is een echte "a la Angela" (Angela van Dorp). Zoals altijd op haar favoriete maatje van 10x10 cm.
Vervolgens een kaart van Astrid Schipper, met ook een mal van Dutch Dobadoo en volgens mij allemaal stansen van Marianne Design.

En tot slot de geweldige kaart van Jannie van Broekhoven. Hierboven is de kaart gesloten en als je dan de strik los maakt en het flapje naar links klapt krijg je de foto hieronder.
Maar dan kun je dat flapje ook nog weer omhoog klappen (kun je het nog volgen??) en dan krijg je onderstaande foto.
Als met al weer een heerlijke dag gehad en 4 prachtige kerstkaarten in mijn bak kunnen toevoegen ☺

3 opmerkingen:

  1. Hoi
    Was gezellig he gisteren.
    Fijn dat je kaarten af zijn.
    Leuke foto's heb je gemaakt, mag ik ze meenemen?
    Groetjes en tot zaterdag.Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie serie Janette. Dat is een leuke workshop geweest, ik heb al meer resultaten voorbij zien komen. Volgens mij wel stevig doorwerken :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat lekker met de kerstkaarten, dit is een mooie serie en ook je hertjes-kaarten zijn erg lief.
    Ik was ook lekker bezig, maar afgelopen en komende week staat het knutselen weer even op een laag pitje omdat een tante naar een verzorgingshuis verhuist en ik hier de 'regelnicht' voor ben ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen