Pagina's

maandag 20 februari 2017

Magnolia's

Vandaag heb ik weer met de Brushstroke stempels van Penny Black gespeeld.


De stempel heet The Unfolding. De linker heb ik met Memento inktpads op de stempel gekleurd en met de Misty afgedrukt. De rechter heb ik met Tombow markers op de stempel gekleurd en ook weer met de Misty afgedrukt.
De gebruikte stansen zijn van MFT en het rechter papiertje komt uit een paperpad van Doodlebug.
Teksten doe ik er pas bij als ik ze ga versturen, want ze kunnen allebei voor een verjaardag, maar voor "zomaar" en "beterschap" zijn ze ook heel geschikt (dacht ik zelf).

Beide keren zat er - toen ik klaar was met stempelen - nog voldoende inkt op de stempel om een "2e generatie afdruk" te maken (de tombow afdruk heb ik met een beetje water bemist). Die heb ik op Strathmore Bristol papier gemaakt zodat ik die later met potloden kan inkleuren. Zo zien ze er nu uit:


3 opmerkingen: