Pagina's

donderdag 16 maart 2017

Egg-stra Special

Gisteravond was ik aan dit kaartje begonnen.


Maar ik liep vast en wist het niet meer. Ik heb hem toen aan de kant gelegd met het idee: Ik slaap er een nachtje over. Morgen met een frisse blik weer naar kijken. En ik heb een begin gemaakt met het kleurwerk van een andere stempel. Omdat het me toch niet lekker zat (ik bleef er iedere keer naar kijken) heb ik er een fototje van gemaakt en op Facebook aan mijn knutselvriendinnetjes gevraagd of zij nog ideeën hadden. Met de suggesties van deze dames heb ik vanavond het kaartje afgemaakt.
Nogmaals dank dames!!!
De stempel is van C.C. Design van de paasrelease van vorig jaar (die van dit jaar zijn onderweg en hoop ik dit weekend binnen te krijgen 😉). Het papier is uit een papierblokje van Doodlebug. De stansen zijn van ????? (ik gok MFT) en de plakpareltjes van 28 Lilac Lane. En ik heb weer gekleurd met Copic Markers.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super leuk !!!!
    Je papier keuze is ook top !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat schitterend gekleurd zeg, het is net een computerplaatje! (dat is bedoeld als compliment haha..!)groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen