Pagina's

zondag 16 april 2017

6x6 challenge (deel 1)

Gister heb ik in mijn favoriete hobbywinkel lekker nieuwe spulletjes ingeslagen. Ik heb daar onder andere 2 papierblokjes van Doodlebug Design gekocht. En ik ben met mezelf weer de uitdaging aangegaan op die twee papierblokjes achter elkaar op te maken. Dus hier is deel 1 (en maak je borst maar nat, want ik heb maar 2 velletjes gebruikt, dus er volgen nog heeeeeel veeeeel meer delen 😂😉
Bij de eerste kaart heb ik een House Mouse stempel van Stampendous gebruikt. Met de Big-hugs stans van MFT de tekst uitgestanst. Van een vel Fun Foam een 2 vierkantjes gesneden die iets kleiner waren dan mijn design papier en op elkaar geplakt. Het schudgedeelte gevuld met Toppings van Queen&Co.
Bij de tweede kaart heb ik de uitgestanste letters van de eerste kaart gebruikt en ook op 1 laag Fun Foam geplakt. De gebruikte stempel is hier een Mo Manning van Penny Black.
De derde kaart is hetzelfde als de eerste, maar nu met Oli & Molly van Teddy Bo erop.
Tot slot de vierde, die is hetzelfde als nummer 2 en ook met een Mo Manning stempel van Penny Black.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind ze geweldig. Kan niet wachten tot ik zie wat je met alle andere papiertjes gedaan hebt, kom maar op met die kaarten! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super schattig. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zo leuk!!!Heel tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. suppper leuk zijn ze vooral die schudkaartjes vind ik zo leuk, met hun vrolijke gekleurde bolletjes
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige serie heb je gemaakt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een top idee !!!!
    Ben benieuwd wat er nog meer komt !
    Deze zijn al super !

    BeantwoordenVerwijderen