Pagina's

zondag 28 mei 2017

Hobbygroetjes

Vanmiddag ook nog zitten spelen met waterverf op zwart 😂


Ik had het idee van deze kaart op een You Tube filmpje voorbij zien komen. Ik weet alleen even niet meer zo snel van wie dat filmpje was. Maar goed, dat idee was in mijn hoofd blijven zitten en vandaag heb ik in mijn hobbyvoorraad gekeken wat ik in huis had zodat ik het idee van deze kaart na kon maken. De "Hello Lovely" stempel van Concord & 9th voldeed aan mijn idee. Dus die heb ik met goud embossingpoeder op zwart gestempeld. Toen heb ik met de Gansai Tambi Pearl Colors de bloem ingekleurd. Alleen sprongen de kleuren er niet zo erg uit als ik voor ogen had. Hij was dan ook al halverwege de prullenbak toen ik een foto-tje aan Simone liet zien en zij met het lumineuze idee kwam om er met de Tombow stiften overheen te gaan om er iets meer kleur aan te geven. En als het project in jouw ogen al mislukt is, dan heb je zoiets van: ach, wat heb ik te verliezen. En wonderbaarlijk werkte het ook nog. Hij is niet helemaal supergaaf, maar Simone heeft hem wel uit de prullenbak gered 😉.
Tot slot het zwarte papier iets smaller gesneden, stukje goud glitter erachter en verhoogd erop geplakt. Stempeltje van Crealies met goud embossingpoeder gestempeld.

Oh ja, en dit is het exemplaar dat bijna in de prullenbak belandde (met excuses voor de slechte kwaliteit van de foto, maar die is met mijn tablet gemaakt).


1 opmerking: