Pagina's

zaterdag 6 mei 2017

Spelen met perfect pearls

Vorige week op de hobbydag met mijn knutselvriendinnetjes had ik ook de brush-stroke stempels van Penny Black mee. En mijn Perfect Pearls.
Dat dit op een donkere ondergrond mooi werd, dat wist ik wel.


We hebben het toen ook op een witte achtergrond geprobeerd. Maar versamark op wit papier zie je niet echt dus, heb ik eerst met een hele licht grijs gestempeld en daaroverheen de versamark. Alleen had ik bij de linker met de tulpen de stempel niet goed schoongemaakt en zat er ook nog een vleug rood doorheen. Al met al vond ik ze in eerste instantie niet zo mooi en een beetje flets. Totdat mijn knutselvriendinnetje zei dat ze eigenlijk perfet waren voor condoleance kaarten. En daar had ze gelijk ik. Dus vandaag een bijpassende tekst in grijs gestempeld en een grijs randje er langs, want zwart vond ik te hard van kleur.


1 opmerking:

  1. zo zie je maar weer... ook een "mislukte" (lees: anders dan je in je hoofd had) kaart krijgt uiteindelijk een fantastische bestemming! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen