Pagina's

maandag 5 juni 2017

Crazy Bird

Vandaag maar weer eens lekker met inktjes aan het spelen geweest.


De papegaaienstempel is een laagjes stempel van Hero Arts. En bij de sneakpeaks van de voorjaarsrelease van Hero Arts had ik deze kaart (origineel gemaakt door Ilina Crouse) al voorbij zien komen. Nu had ik de stempel al een tijdje in huis, maar nog geen kans gezien om er mee te spelen. Vandaag dus wel 😃
Ik heb de papegaai gestempeld met inkten van Hero Arts. En ook voor de achtergrond heb ik de inkten van Hero Arts gebruikt. Deze keer "geveegd" (sponsen is het niet en ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen) met de kwasten van Claritystamp. Deze waren ook nog maagdelijk wit en dat staat toch niet zo leuk op je hobbytafel. Nu staan ze gezellig in de regenboogkleurtjes 😉
Met 2 rechthoekstansen uit verschillende Blueprints sets van MFT (ik dacht de 21 en 26) heb ik er eentje zwart uitgestanst en de andere mijn gekleurde achtergrond. Ik heb tussen deze twee lagen Funfoam geplakt zodat er wat diepte komt in de kaart. Tot slot de papegaai uitgeknipt en ook deze met foamtape verhoogd opgeplakt.
De tekst en de bladeren met zwart gestempeld. Deze zitten bij de papegaai in de stempelset.

En met laagjes stempels, stempel ik ook altijd op een kladblaadje, voor het geval de 2e laag ietwat scheef zit, dan heb je niet gelijk je goede afbeelding verknalt. Maar mijn "kladexemplaar" was ook heel leuk geworden, dus daar heb ik ook nog maar een kaartje mee gemaakt:

5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Janette!
    Veel te lang niet langs geweest. Zal de draad weer eens oppakken ;-))
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig gedaan met die kleuren. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten Janette, vooral de bovenste papegaai is prachtig qua kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen