Pagina's

zondag 4 juni 2017

Hugs

Van de week heb ik best veel stempels kunnen inkleuren in de tuin. Nu is het tijd om daar dan ook kaarten van te maken.


Het idee voor deze kaart zag ik op mijn You Tube rondje bij Justine Hovey. Ik heb de hartstempel van Concord&9th 4x boven elkaar gestempeld en met wit embossingpoeder bewerkt. Toen heb ik 4 kleuren Distress Oxide inkten bij elkaar gezocht en de harten gesponst. Ik had deze clearstempel van Teddy Bo al in gekleurd, dus ik moest nu de inkt bij mijn plaatje zoeken. Normaal zoek ik eerst mijn papier bij elkaar of maak ik de achtergrond en pas ik de kleuren van mijn plaatje daarop aan. Maar gelukkig waren de Distress inkten aardig in de buurt van mijn plaatje. Tot slot nog de Hugs stans uit craft erbij gedaan.

De digi stempels van Teddy Bo kun je hier vinden:  https://www.teddybo.com
En de clearstempels kun je ook hier vinden: https://doeading.nl/2772-teddybo-co

En ik zag dat ik deze kaart ook mee kon laten doen bij de liftchallenge 118 : http://liftchallenge.blogspot.nl

6 opmerkingen:

  1. This is a great card Janette. Cute image and I like how you did the background papers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan Janette. Ik heb gelijk het filmpje opgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk! Mooie achtergrond! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is het geworden Janette, ik zag 'm al op FB voorbij komen, leuke kleurtjes en wat een schattige Teddy Bo stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk gedaan zo met die harten. Lief kaartje geworden. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen