Pagina's

zondag 2 juli 2017

Crop-oogst

Gister tijdens de crop bij Doe@Ding deze twee kaarten gemaakt, vandaag de finishing-touch gedaan.


Als er een Crop-dag is bij Doe@Ding ga ik altijd gezellig met moeders daar naar toe. Moeders houdt ook van knutselen, maar kan niet altijd alles meer en op deze manier kunnen we samen aan de slag en kan ik haar helpen waar nodig. Angela heeft altijd voorbeeld kaartjes die je na kan maken en dit modelletje hadden we gister uitgekozen. Ze had er nog meer die ook fantastisch waren, maar daar zaten voor moeders teveel priegeldingetjes op.
En omdat Angela altijd van de "mini" kaartjes is (10 bij 10cm of 8,4 bij 11,4cm) gaan we eerst de kaart "opblazen" naar een normale maat kaart (voor mij is dat bij een rechthoek 11 bij 14 cm).
Alle gebruikte stansen zijn van MFT.
Bij de linkerkaart hebben we een papier van de nieuwe Maja lijn als achtergrond genomen. Het stempeltje is er eentje van CC Designs. En het leuke van knutselen in de hobbywinkel is dat je alles kan pakken wat je leuk vind om te gebruiken (moet je wel afrekenen natuurlijk 😉). Ik zag toen ook de potjes met echt ienie mienie pareltjes (0,5 tot 1 mm stond erop). Dus heerlijk voor een schudkaart, want dan hoef je maar 1 foamlaagje ertussen te doen (want die is 2mm dik). Ik heb de slak thuis ingekleurd met mijn nieuwe Pablo potloden. Dat ging wat lastig, want alles was al opgeplakt, dus het kleurwerk verdient niet de schoonheidsprijs.
Bij het rechterkaartje hebben we een stempeltje van Gerda Steiner gebruikt en hier heb ik het mezelf makkelijk gemaakt en de poesjes alleen een blosje gegeven 😊

En zo zitten moeders en ik dan (deze foto is van de Crop van januari, ben gister vergeten te vragen of ze een verse foto willen maken)

2 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zo samen met je moeder, productief dagje met erg leuke kaarten, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat ziet er super gezellig uit !!!!!
    Fijn dat jullie dat samen kunnen !

    BeantwoordenVerwijderen