Pagina's

dinsdag 15 augustus 2017

Geniet van de kleine dingen

Vanavond weer lekker met de Copic Markers zitten kleuren.


En ik had geen zin in poespas of tierelantijntjes, dus ik heb een super Clean and Simple kaartje gemaakt met deze Teddy Bea uit de augustus bundel van Teddy Bo & Co .
En nadat ik op een kladblaadje had zitten oefenen op de zeepbellen heb ik op een gegeven moment de handdoek in de ring gegooid en de zeepbellen met Jewel Drops van Nuvo gedaan (op de foto nog niet helemaal droog)
Twee stukje Neenah papier met de Copic Markers op kleur gebracht en op elkaar geplakt. Deze keer ook zonder Foam ertussen.
Tekstje van Crealies erbij en toen vond ik hem wel klaar 😃😉

2 opmerkingen:

  1. Mooi geheel !!!!
    Die nuovo drops zijn gaaf , maar ze drogen niet zo snel !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen