Pagina's

zaterdag 19 augustus 2017

Happy Birthday

Vandaag met een deel van mijn nieuwe spulletjes aan het spelen geweest.


De stempel is dit keer een "echte" Teddy Bo stempel. Mijn favoriete hobbywinkel Doe@Ding heeft ze in haar assortiment 😊😉 Ik heb deze Teddy Bo op mijn oplegkaart gestempeld en daarna op Copic papier en met Copic Markers gekleurd, toen uitgeknipt en verhoogd over de afdruk op de oplegkaart geplakt. Maar niet voordat ik de tekst "Birthday"van Lawn Fawn met Memento dewdrops en de Misti schuin in een regenboog patroon had gestempeld (heb ik al verteld dat ik gek op regenboogkaarten ben 😍).
Ik had ook de Happy Balloons stempelset met bijbehorende stansen van Concord & 9th nieuw. En zodra ik die Happy Balloon stans zag wist ik dat ik daar een shaker van moest maken. Dusssss 6 keer uitgestanst. 1x met tekst op Mica geplakt. Van de overige 5 de Happy eruit geknipt en op elkaar geplakt. Toen nog een achtergrondje met Altenew inkt gekleurd en het "bakje"gevuld met shakerdingetjes waarvan ik het merk niet meer weet. Dit geheel ook op mijn oplegvelletje geplakt.
Tot slot van de Plaid Play stempels van Waffle Flower het dunste streepje genomen en op mijn basiskaart met de Misti en de Creative Corners hetzelfde regenboog patroon als de Birthday gestempeld. Achter mijn oplegvelletje Funfoam geplakt en dit weer op de basiskaart geplakt.

1 opmerking: