Pagina's

woensdag 16 augustus 2017

Holiday Gift

Vandaag heb ik weer een kerstkaartje gemaakt.


Ik heb maar weer een Teddy Bo van Teddy Bo & Co gebruikt, ze zijn gewoon TE schattig (vind ik dan 😊 ). Ik heb deze ronde weer gekleurd met Copic Markers.
De tekst zijn een stempeltje en bijbehorend stansje van MFT. Het papier is uit de "restjes" bak, wat niet echt restjes zijn, maar daar heb ik geen voorblad meer van het blokje, dus dan weet ik niet van welk merk het is.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Knutsels en Kadootjes : sketch
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/ )
ABC Christmas Challenge: R is for Red
http://abcchristmaschallenge.blogspot.nl/ )

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn ook super schattig de stempels van TeddyBo, je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt jeannette.
    Gezellig dat je hem met ons deelt bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awww...so cute!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen