Pagina's

vrijdag 1 september 2017

Hobbygroetjes

Vandaag heb ik heerlijk een CAS kaart gemaakt.


Ik heb de prachtige stempel van Altenew (Arabesque Medallion) genomen. Helaas ben ik er wat onhandig mee geweest en heb ik hem kapot getrokken 😢😢. (en ik zeg nog zo tijdens de workshops: Eraf ROLLEN, niet trekken. En wat doe ik zelf...........
Voordeel was nu wel weer dat ik het losse deeltje rechts onderin de hoek kon leggen en zo maar 1 keer hoefde te stempelen 😉
Ik heb de stempel rechtstreeks op mijn basiskaart gestempeld met Memento inkt. Toen heb ik hem ingekleurd met Copic Markers. Ik had de stempel in mijn Misti laten zitten, dus toen ik klaar was met kleuren kon ik hem nog een keer stempelen met Versafine Clair en er clear embossingpoeder overheen strooien. Vervolgens een paar vlakjes opgevuld met Glossy Accents en een tekst-stempeltje van Crealies erbij.

(mijn gesloopte stempel 😡)

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:
CAS on Friday: #115 One Layer Wonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten